Yes.Random digi photos. I still wish somebody could teach me to surf, i'm open to the experience, but I don't have any gear or want to invest yadda yadda.
Specs in the ocean, surfers, offshore drilling? Isn't HB super conservative? God injected gasoline into the crust, he thought in advance.
Posted By: Jgonzalez on March 7th, 2013 at 09:27PM PST
I'm recognizing some of these 'grams. Hobo selfie is great. old man with digi camera. As the youth of our overlord fades, still attached to an activity that belongs to the young, yet the young admire and seek guidance from the overlord. Crusty, old, obsolete. i'm in that zone with my age, what I do now could effect the world. probably not though. i'm an ant crossing the table.
Posted By: Jgonzalez on March 7th, 2013 at 09:29PM PST
I'm really cold right now, nobody made a fire in my home this evening and it's supposed to be frosty, my fingers are becoming less responsive and my brain isn't flowing as much right now. maybe more commentary later.
I guess there's that Jlay leaked nude photo. I made this.

http://24.media.tumblr.com/5f01b9a0dfd7de7c00bec5de90d85c0a/tumblr_mjb9wswHtb1rd8h7vo1_500.gif

sorry in advance if he's bummed on the leak. but ultimately it probably will help his career, at first people are like "OMG JLAY'S DICK!!...then second man he has a gnarly tre flip, gotta youtube it. then man, Toy Machine/His skating is sick, then finally "fuck dude, I'll buy this Toy Machine deck" so yeah. Dicks can move boards.
Posted By: Jgonzalez on March 7th, 2013 at 09:50PM PST
OMG why would Jlay do that? Well he skates for Toy machine. Toy machine riders aren't shy!lol Almost everyone has seen Ed and Deanna nude,especially if you visit this site! So kudos to Jlay!

It would be so funny to see those ppl on the motorized unicycle's go muddin.
Posted By: Josiah on March 7th, 2013 at 10:01PM PST
This is what happens when you text girls your nude selfies.
Posted By: ed on March 7th, 2013 at 11:49PM PST
That .gif, haha

Lol josiah, a mudding segway couple would be ridiculous.
Posted By: Tenant on March 8th, 2013 at 01:09AM PST
So good.
Posted By: foldedshirts on March 8th, 2013 at 01:19AM PST
I've always loved film but I'm fucking loving these photos haha. The "through the binoculars" photos are awesome. They look way better on a computer screen than on my phone. And I like them without the filters or borders. When you get the circle shape and that blurring effect...because obviously you're shooting through the binoculars...it just looks awesome.

I'm real descriptive haha. I feel like all I say is awesome.

I really like the one of the girl running or walking by the shoreline. Such a weird gait.


I see interview questions in the future for both Ed and JLay about this. They'll definitely ask Ed if he's bummed that Johnny took a picture of his own junk before Ed could. and then they'll ask Johnny if he ever thought of a scenario where a picture with his dick in it would be taken by someone other than Ed.

JLay...Don't feel too bad, not many guys are going to really want to see the picture or seek it out. But I don't know what to say to comfort you...You still crush life on a skateboard. I don't know how I'd feel in your situation. Be strong haha

What is the third picture of? Can that be an oil rig? or am I just thinking weird shit?
Posted By: Mike on March 8th, 2013 at 02:27AM PST
Yeah. The vignetting in the photos and frame reminiscent of fisheye unlocks and appeals to the pathos, in a positive sense, of skaters that are oh so fond of skate videos. Vx1000
My gay friend said the photo was hot. And apparently the size of his junk isn't bad.
So don't worry. I guess it's a hot photo.
We have seen Ed, Deanna, Kevin and now JLay naked. Kevin wasn't erect though.

I've texted quite a bit of dick pics but none with my face. Sexting is pretty hot
Posted By: Jgonzalez on March 8th, 2013 at 07:16AM PST
These photos do have a mystery, gloomy feel.

Damn I wonder how Jlay and his girlfriend feel about it?

Is Jerry Hsu's new book any good?

I'm kinda scared to send nudes to chicks, maybe I should start.

Segway mudding team.
Posted By: josiah on March 8th, 2013 at 10:13AM PST
Im sure the jlay thing will blow over quickly, it's just a penis

I also wonder how jerry hsu's book is, i loved his zine
Posted By: Tenant on March 8th, 2013 at 10:58AM PST
Feeling it without filters.
Just say no to natural selfies? Or maybe all must be required to do so before registering to vote? Discuss.
Posted By: Eggs McManus on March 9th, 2013 at 11:28AM PST
Ed, I demand more pelican news!
Posted By: ryan on March 9th, 2013 at 06:20PM PST
Ed, hope your recovery is going well
Posted By: Hemlock Drew on March 10th, 2013 at 10:38PM PST
these iphone pics look better than filtered actually,
it gives it the same organic vibe of those disposable/ recyclable cameras found in pharmacies for 8 bucks (or at least here in mex)

i've been under appreciating the local san diegan beaches,
gone there only a handful of times
a couple by myself
down the pier
it gets cold as balls at dusk though
its so easy to jump off there at night and just drown
life is that easy to terminate
my creative writing professor said life is absurd
we read a lot of kahfka and camus
Posted By: fresh from mex on March 10th, 2013 at 11:41PM PST
This just seems weird. Black Flag in 2013

http://www.youtube.com/watch?v=YXzxM-x7p2k

bunch of geezers.
Posted By: Jgonzalez on March 11th, 2013 at 08:21AM PST
Haha, i heard black flag started back up in two separate groups. Keith Morris and Henry Rollins versions
So corny
Posted By: Tenant on March 11th, 2013 at 10:47AM PST
I totally wrote a comment while eating breakfast, didn't click post, and accidentally closed the window. woops
Posted By: Jgonzalez on March 12th, 2013 at 01:00PM PST
Post A Comment for "iPhone Outtakes"
Name:
Comment:
Anti-Spam: